דרעי בריאיון: "אני חושש מאדישות בבחירות"

    אסתי פלד No Comments on דרעי בריאיון: "אני חושש מאדישות בבחירות"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מקווה שאחרי הבחירות נשלים את המלאכה לייעד את מערב קריית גת לציבור החרדי" | על ההסכם עם לבנון: "קיבלנו תדרוכים שזה הסכם טוב לישראל, אבל זה הכל בשביל שיהיה ללפיד תמונה חותם על הסכם, זה מפחיד מאד" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי פתח את הריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" בבקשה להתפלל על חבר מועצת חכמי התורה: "הרב בעדני בטיפול נמרץ במעייני הישועה. עם ישראל זקוק לו, ספר תורה שרוי בצער, משיירי כנסת הגדולה. רבים צריכים לו, למעלה מ-90 שנה הוא מסר למען עם ישראל במסירות שאין כדוגמתה".

    בעניין קריית גת מערב אמר דרעי: "התרגלנו לחטוף סטירות, עבדנו קשה מאד אני והרב ליצמן, כל הגורמים אמרו שזה המקום המתאים לציבור החרדי. בהחלטה פוליטית מרושעת ביטלו את זה. אני שמח שהועדה פתחה את זה מחדש, מקווה שאחרי הבחירות נשלים את המלאכה לייעד את זה לציבור החרדי" אמר דרעי.

    "יש מצוקת דיור קריטית בכל מדינת ישראל, אבל הציבור החרדי סובל ממנה הכי הרבה. זה היה יכול להיות פתרון טוב, קרוב לכביש 6, מקום זול, וקרוב לתחנת רכבת, חייבים לטפל בזה שזה יילך לחרדים" הוסיף.

    בהתייחסות לאמירה המביכה של לפיד על התפילין ביום הכיפורים: "זה מראה על בורות מוחלטת, זו לא טעות סופר, זו בורות. במקום להוריד את הראש, הוא מציג את הדת החילונית שלו. הוא חיתן את בנו בחתונה חילונית וזה הזוי".

    "נתניהו לא מתיימר להביא דת חילונית למרות שהוא לא אדם דתי, הוא יודע שהמסורת זה הדת היהודית. גם אם גנץ עצמו יותר קרוב לדת, הוא שייך לצד שמתנגד לדת" הסביר דרעי את ההבדל.

    "אנשים צריכים להבין שעל כף המאזניים עומדים דברים חשובים, אם כל אדם יביא את חבריו לקלפי נעבור את ה 61. אני מפחד מאדישות, בערב פסח 40 אלף מצביעים שלנו לא באו להצביע".

    על המכתב מרבי דוד אבוחצירא אמר: "אני לא ביקשתי את זה, המזכירה אמרה לי שיש בחוץ שליח מנהריה וקיבלתי את זה בהפתעה. התרגשתי מהמכתב, שלא הצלחתי לקרוא אותו ביקשתי מהרב צביקה שיקריא לי אותו. מכתב מרגש מהלב, זה נתן לנו רוח חזקה מאד להמשיך לפעול".

    ולסיום התייחס דרעי להסכם של ישראל ולבנון: "אני מאד זהיר בנושאים ביטחוניים, אבל בעניין הזה אני מאד מודאג. הם לא מביאים את זה לעיני הכנסת. קיבלנו תדרוכים שזה הסכם טוב לישראל, אבל זה הכל בשביל שיהיה ללפיד תמונה חותם על הסכם, זה מפחיד מאד. לא סתם גנץ הנחה את צה"ל להיערך להסלמה".



    0 תגובות